emmaoliviaandersson.webblogg.se

Emma heter jag! Bor i Karlskrona är en go och glad tjej som har upptäckt en ny hobby som är att fotografera och redigera bilder. Kommer att dyka upp allt möjligt på min blogg.

Ojsan hopsan.

Publicerad 2015-04-12 20:50:34 i Allmänt,

Glömt bort bloggen totalt nu märkte jag ;) Men så kan det vara ibland!
Haft tankarna på annat håll nu ett tag.
Hmm..  
Snart är sommaren här igen och då blir det att ut och fotografera mera , är så tråkig årstid nu för att fota utomhus tycker jag. Är så avkopplande att fota och sen sitta hemma och redigera om bilderna lite:)

Varit ett par jobbiga månader nu mycket negativa saker som har hänt. Man har märkt vilka som verkligen ställer upp för en och vilka som inte gör det. Har lärt mig att säga ifrån mera nu och det är jag jävligt glad över.
Jag är en människa jag med och jag har också känslor. Går inte att ställa upp för människor och sedan att dom bara skiter i en totalt. Att folk kan vara såna egoister av sig ibland blir man bara illamående utav. 

Man ska aldrig ta någon för givet.. Man får vara jävligt rädda om sina nära och kära. Glöm inte bort det!

Positiva är väl att man har fått upp kontakten med gamla vänner och sedan att man har mött på nya människor som har en härlig positiv inställning till saker. 

Vilken bitter kärring jag låter som i detta inlägget haha.. Men ibland behöver man skriva av sig!
Känns så mycket bättre precis som man får ur sig sin ilska m.m.. :P

Men jaja får hoppas det inte dröjer allt för länge tills nästa gång jag bloggar här!
 
Ha det gött och va rädda om varandra!:)
 
Kram Emmz

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela