emmaoliviaandersson.webblogg.se

Emma heter jag! Bor i Karlskrona är en go och glad tjej som har upptäckt en ny hobby som är att fotografera och redigera bilder. Kommer att dyka upp allt möjligt på min blogg.

Respekt för varandra

Publicerad 2015-01-11 19:39:01 i Allmänt,

Nu har jag ännu en dag där jag funderar alldeles för mycket igen och den här gången handlar det om respekt.
Har fått den uppfattningen själv av att folk inte visar varandra den respekten för varandra längre.
Att man tar varandra för givet och det är helt fel.
En oskriven regel som jag stör mig jävligt mycket på är att folk eller bekanta inte ska hålla på med sina vänners ex. Men det verkar folk skita fullständigt idag om och så va det inte för några år sedan. Varför har det förändras till att man inte visar den hänsynen till varandra längre? 

Men men till något helt annat ..
Längtar verkligen till sommaren då man kan börja vara ute mera och fotografera mer än vad man gör nu. En tråkig årstid för att fota utomhus. Man bli crazy snart av att bara sitta inne i sin lilla etta...
Bara dra iväg någonstans i sommar och få miljöombyte :) Hade varit så underbart!

 
 
Ha en fortsatt bra kväll.. Ska jag ha iallafall för nu fick jag gnälla av mig lite ännu en gång ;) 
Tjohooo!!


 

Kommentarer

Postat av: jonas

Publicerad 2015-01-11 19:54:30

Folk skiter i varandra idag och är själviska.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela